domingo, 10 de mayo de 2015

Ultimo dia: Atapuerca y vuelta a casa // Ùltim dia : Atapuerca y arribada a casa

El último día hicimos lo mismo de siempre y nos fuimos al un museo arqueológico donde habían cabañas antiguas...cuando terminamos fuimos a Atapuerca habían cuevas y todavía estaban excavando. Después de la ultima visita del viaje nos fuimos rumbo a Alfaz, el viaje de vuelta fue mejor que el de ida por que no hicimos tantas paradas y todo el mundo queria llegar ya, llegamos sobre a las 22:30, cuando bajamos del bus veías a todos los padres dándole abrazos a sus hijos,etc.

L'últim dia vam fer el mateix de sempre i ens vam anar al un museu arqueològic on havien cabañes antigues ... quan vam acabar vam anar a Atapuerca havien coves i encara estaven excavant . Després de la darrera visita del viatge ens vam anar rumb a l'Alfàs , el viatge de tornada va ser millor que el d'anada per que no vam fer tantes parades i tothom volia arribar ja, vam arribar sobre a les 22:30, quan vam baixar del bus veies a tots els pares donant-li abraçades als seus fills , etc .

FIN/FÍ

Tercer dia: viaje a la Rioja // Viatge a la Rioja

Hicimos la misma rutina de siempre y fuimos a los monasterios de suso y yuso, eran dos, la suso que era mas pequeña y estaba arriba de la montaña y la de yuso era mas grande y estaba abajo, eran muy interesantes, en la de suso habían murciélagos dentro durmiendo y la de yuso tenia un jardín precioso, cuando acabamos nos fuimos a haro un pueblo pequeñito de la Rioja, y a continuación fuimos a las bodegas de la Rioja, a mi el museo me pareció un poco aburrido porqué no habían guías y al final de la visita tuvimos un taller de buscar tipos de uva.
Finalmente fuimos a Haro el pueblo que e dicho antes y nos dejaron tiempo libre, yo me quede hablando con una amiga que se llama Lucia y ya después cenamos en el palacio y a dormir.

Vam fer la mateixa rutina de sempre i vam anar als monestirs de Suso i Yuso , eren dos , la de Suso que era mes petita i estava a  dalt de la muntanya i la de Yuso era mes gran i era a baix de la muntanya , eren molt interessants , en la de Suso havien ratpenats dins dormint i la de Yuso tenia un jardí preciós, quan vam acabar ens vam anar a Haro un poble petit de la Rioja , i a  continuació vam anar a le bodegues Vivanco de la Rioja , a mi  el museu em va semblar una mica avorrit perquè no havien guies i al final de la visita vam tenir un taller de buscar tipus de raïm .
Finalment vam anar a Haro el poble que i he dit abans i ens van deixar temps lliure , jo em quedi parlant amb una amiga que es diu Lucia i ja després vam sopar al palau i a dormir.

Segundo dia: visitas y tiempo libre // Segón dia: visites y temps lliure

Esta vez nos despertamos un poco mas tarde, desayunamos y nos fuimos al colegio, allí nos explicaron cosas sobre el medio ambiente de burgos, cuando acabo la explicación nos fuimos al museo de la evolución humana, era enorme y estaba lleno de cosas curiosas, lo que mas me gusto fue cuando vimos un cerebro, cuando acabamos fuimos a comer al palacio y a continuación fuimos a la catedral, a mi me encantó, era enorme y si vas solo seguro que te pierdes, la guía explicaba muy bien y por último los profesor nos dejaron tiempo libre por burgos, así que yo me fui con mi amiga Yolanda de compras, después ya llegamos al palacio y nos dormimos.

Aquesta vegada ens despertem una mica mes tard , esmorzem i ens vam anar al col·legi, allà ens van explicar coses sobre el medi ambient de Burgos , quan va acabar l'explicació ens vam anar al museu de l'Evolució Humana , era enorme i estava ple de coses curioses , la qual que mes em va agradar va ser quan vam veure un cervell , quan vam acabar vam anar a dinar al palau i a continuació vam anar a la catedral, a mi em va encantar, era enorme i si vas sol segur que et perds , la guia explicava molt bé i el que mes em gust va ser els llibres gegants, i per últims els professor ens van deixar temps lliure per Burgos, així que jo me'n vaig anar amb la meva amiga Yolanda de compres , després ja vam arribar al palau i ens vam adormir

martes, 5 de mayo de 2015

Primer dia: vemos por primera vez el colegio y actividades deportivas // Primer dia : veïem per primera vegada el col·legi i activitats esportives

Bueno el primer día nos despertamos temprano mis amigas y yo ya que tardábamos un poco en prepararnos.
Desayunamos en el comedor y cuando terminamos todos nos fuimos en el bus al colegio.
Nada mas llegar vemos que era muy religioso al principio había una virgen.
Nos llevaron al salón de actos de ese colegio, me quede muy sorprendida ya que el nuestro no era ni la mitad de ese, era mas o menos como el de la casa de cultura.
Los alumnos de ese colegio nos explicaron apps para el móvil para ayudarnos con los estudios.
A continuación nos llevaron al río Arlanzón y teníamos que buscar tipos de árboles, mientras los alumnos nos explicaban cosas sobre el rió.
Seguidamente volvimos al palacio y comimos. Por la tarde hicimos las actividades deportivas, a mi me encantaron, porqué eran divertidas y con un paisaje precioso. Luego ya cenamos y nos dejaron estar hasta las doce por el palacio y luego a dormir.

Bé el primer dia ens despertem temprà les meves amigues i jo ja que trigàvem una mica a preparar-nos.
Esmorzem al menjador i quan vam acabar tots ens vam anar del bus a l'escola.
Només arribar veiem que era molt religiós perquè al principi hi havia una verge.
Ens van portar a la sala d'actes d'aquest col·legi , em quedi molt sorpresa ja que el nostre no era ni la meitat d'aquest , era mes o menys com el de la casa de cultura.
Els alumnes d'aquest col·legi ens van explicar apps per al mòbil per ajudar-nos amb els estudis .
A continuació ens van portar al riu Arlanzón i havíem de buscar tipus d'arbres, mentre els alumnes ens explicaven coses sobre el riu.
Seguidament vam tornar al palau i vam menjar . A la tarda vam fer les activitats esportives , a mi em van encantar , perquè eren divertides i amb un paisatge preciós. Després ja vam sopar i ens van deixar estar fins a les dotze pel palau i després a dormir .